Storcenter vil presse nethandel med service
Hvilken berettigelse har storcentrene egentlig, når alt kan købes på nettet? Og hvordan forholder man sig, når de nordsjællandske kunder tager udvalg, nem parkering og oplevelser for givet?
I Lyngby Storcenter er det et passioneret personale, der er nøglen, siges det i en ny kampagne. For når kunderne føler sig set og hørt og bliver præsenteret for kvalificeret rådgivning, kan de fysiske butikker noget, nettet aldrig kommer i nærheden af.
Derfor hæver Lyngby Storcenter sig nu fra den traditionelle tilbudskrig og de generiske shoppingcenter-budskaber, og lancerer en kampagne, der fremhæver medarbejdere af kød og blod og i deres rette element, nemlig i butikkerne.
– I bund og grund burde det være ret simpelt, men god service bliver alt for ofte underprioriteret, når den digitale virkelighed sætter ind, siger direktør i Lyngby Storcenter Torben Schwabe.
– Selv den mindste lokale detailhandler bekymrer sig mere over sin manglende Youtube-kanal eller Facebook-profil end over at udvikle sine medarbejdere bag disken til et dedikeret, serviceorienteret og kompetent team, der gør en forskel.
Lyngby Storcenters nye medarbejderbårne kampagne består dels af contentfilm, der ligger på centrets digitale platforme og dels af spots, der kører i de nordsjællandske biografer.